Wednesday, 28 February 2018

KERETA SEWA : PUTRAJAYA - CYBERJAYA - KLIA - KLIA2




Assalamualaikum dan selamat pagi 🌺
Mulakan hari anda dengan sentiasa berfikiran positif.
Perlukan kereta untuk disewa? Nak sewa harian, mingguan atau bulanan? Dengan @keretasewa_mkaz pasti boleh. Bukan tu je tau, anda boleh pilih pelbagai jenis kereta yang sesuai dengan kegunaan anda.
Hubungi kami sekarang untuk tempahan kereta sewa di:
📲 018-236 4401 | Admin
📲 018-236 4401 | Admin
📲 018-236 4401 | Admin

Thursday, 22 February 2018

KERETA SEWA : PUTRAJAYA CYBERJAYA KAJANG BANGI







LOW PRICE CAR RENTAL PACKAGES 🔥
Assalamualaikum dan selamat pagi 🌺 semoga segala urusan kita semua dipermudahkan hari ini dan selamat bekerja.
Nak sewa kereta? Haaaaa ni nak bagitahu. Kami menawarkan anda harga pakej sewaan selama tiga hari untuk Perodua Axia, Myvi 1.3, Bezza dan banyak pilihan lagi. LOW PRICE GUARANTEE!!
Jadi jangan tunggu lama-lama sangat 😁 cepat hubungi kami dan tempah sekarang sementera stok kereta sewa kami masih ada.
📲 018-236 4401 | Admin
📲 018-236 4401 | Admin
📲 018-236 4401 | Admin

Wednesday, 21 February 2018

KERETA SEWA


PROSES PENYEWAAN KERETA SEWA MKAZ 📋

Selamat petang semua 🌼 semoga urusan kita semua dipermudahkan hari ini. Nak sewa kereta dengan kami? 😀 boleh, tak ada masalah tapi sebelum nak sewa, anda kena lah follow proses penyewaan kereta dulu. Mudah je, tak susah pun.

Pilih tarikh untuk sewa kereta.
Pilih kereta untuk disewa.
Dapatkan pengesahan daripada admin yang bertugas.
Boleh teruskan pembayaran.
Dan siap sedia untuk disewa.

Senang kan? Jadi tunggu apa lagi? Cepat hubungi kami dan tempah sekarang.
📲 018-236 4401
📲 018-236 4401
📲 018-236 4401

#keretasewacyberjaya #keretasewaputrajaya#keretasewabangi #keretasewakajang#keretasewakualalumpur #keretasewaserdang#keretasewaklia #keretasewaklia2 #supportmkaz#keretasewa





Tuesday, 20 February 2018

KERETA SEWA PUTRAJAYA CYBERJAYA KLIA KLIA2







KERETA SEWA MKAZ : MURAH | SELESA | BERSIH | WANGI

Assalamualaikum dan selamat pagi 🌺 sihat semua ya? Sarapan apa pagi ni? Mesti sedap-sedap kan. 

Jomlah sewa kereta dengan kami. Kami ada pelbagai jenis kereta, ada Myvi, Viva, Alza, Bezza, Saga, Exora dan macam-macam lagi. Harga dijamin mampu sewa hehehe.

Jadi cepat-cepat call atau whatsapp kami sekarang sementara stok kereta sewa kami masih ada! 📲 018-236 4401 | Admin
📲 018-236 4401 | Admin
📲 018-236 4401 | Admin

#keretasewaputrajaya#keretasewacyberjaya #keretasewabangi#keretasewakajang#keretasewakualalumpur#keretasewaserdang #keretasewaklia#keretasewaklia2 #supportmkaz#keretasewa

Monday, 19 February 2018

CAR FOR RENT

Monday quotes 🌼

Assalamualaikum dan selamat pagi 🌺
Selamat bekerja daripada kami Kereta Sewa MKAZ. Semoga segala urusan kita dipermudahkan. Ingat, untuk berjaya, kita sememangnya perlu ada rasa suka, seronok dan sayang dengan kerja kita. Barulah membuahkan hasil yang hebat.

Nak sewa kereta? Myvi? Axia? Alza? Bezza? Alphard? Vellfire? Dan banyak lagi 😁 cepat-cepat call atau whatsapp kami segera!!

📲 018-236 4401
📲 018-236 4401
📲 018-236 4401

#keretasewacyberjaya #keretasewaputrajaya #keretasewabangi #keretasewakajang #keretasewakualalumpur #keretasewaserdang #keretasewaklia #keretasewaklia2 #supportmkaz #keretasewa


Tuesday, 13 February 2018

KERETA SEWA : CHINESE NEW YEAR DEALS!!





CHINESE NEW YEAR DEALS!!

Assalamualaikum dan selamat pagi, semua 😁
Sarapan apa pagi ni? Mesti sedap-sedap kan?
Nak tanya sikit ni, sempena CNY, tak plan nak jalan-jalan ke? Bawa keluarga atau jalan-jalan dengan kawan-kawan ke, cuti kan 💃💃

Tak ada kemudahan kenderaan? Jangan risau sebab Kereta Sewa MKAZ ada 😀 tinggal lagi beberapa hari sebelum CNY, jadi cepat-cepat hubungi kami dan buat tempahan untuk dapatkan promosi istimewa sempena CNY daripada kami‼️‼️

📲 018 - 236 4401
📲 018 - 236 4401
📲 018 - 236 4401

#keretasewacyberjaya #keretasewaputrajaya #keretasewakualalumpur #keretasewaklia #keretasewaklia2 #keretasewaserdang #keretasewakajang #keretasewabangi #supportmkaz #keretasewa #cnydeals #chinesenewyear

Friday, 9 February 2018

KERETA SEWA : MURAH | BERSIH | WANGI | SELESA











KERETA SEWA : MURAH | BERSIH | WANGI | SELESA

Assalamualaikum dan selamat pagi 🌺
Kami @keretasewa_mkaz mengucapkan Salam Jumaat kepada semua, salam penghulu segala hari. Semoga diberkati segala usaha, semoga urusan hari ini dipermudahkan dan semoga dilimpahi rezeki yang berkat 😊

KERETA UNTUK DISEWA‼️
Tak menyesal sewa kereta dengan kami sebab kami menawarkan anda kereta-kereta sewa yang murah, bersih, wangi, selesa dan berpatutan. Demi menjamin keselamatan anda juga, kereta-kereta sewa kami telah diselenggara dengan baik serta mengikut jadual.

Tunggu apa lagi?
Hubungi kami sekarang di : 📲 018-236 4401 😁 sementera stok kereta sewa kami masih ada.

#keretasewacyberjaya #keretasewaputrajaya #keretasewabangi #keretasewakajang #keretasewakualalumpur #keretasewakualalumpur #keretasewaklia2 #keretasewaklia #supportmkaz #keretasewa

Wednesday, 7 February 2018

KERETA SEWA : BERSIH WANGI MURAH SELESA





KERETA SEWA : MURAH BERSIH WANGI SELESA

Assalamualaikum dan selamat pagi 🌺

Masih tercari-cari dimana pejabat kami? 😀
Jangan risau, hari ini kami akan kongsikan peta atau tempat dimana kami berada.

Pejabat kami adalah berdekatan dan bersebelahan dengan satu-satunya stesen minyak Shell yang ada di Cyberjaya ⛽
Senang bukan?

Jadi tunggu apa lagi? Dah tahu dimana @keretasewa_mkaz berada, datanglah sewa kereta dengan kami atau anda boleh juga hubungi atau whatsapp kami di : 

📲 018-236 4401 ¦ Admin
📲 018-236 4401 ¦ Admin
📲 018-236 4401 ¦ Admin

#keretasewaputrajaya #keretasewacyberjaya #keretasewabangi #keretasewaserdang #keretasewakajang #keretasewakualalumpur #keretasewaklia #keretasewaklia2 #supportmkaz #keretasewa

Tuesday, 6 February 2018






KERETA SEWA : MURAH BERSIH WANGI SELESA


Assalamualaikum dan selamat pagi 🌺
Kami @keretasewa_mkaz mengucapkan selamat bekerja pada semua dan semoga dipermudahkan segala urusan hari ini.
Nak sewa kereta? 😀😀
Anda boleh call atau whatsapp kami di :
📞 018-236 4401 : Admin
📞 018-236 4401 : Admin
📞 018-236 4401 : Admin

Thursday, 1 February 2018

KERETA SEWA : SAMBUTAN HARI WILAYAH 2018





Selamat menyambut Hari Wilayah Persekutuan 2018 bagi Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Labuan dan Wilayah Persekutuan Putrajaya.

Ayuh sewa kereta bersama @keretasewa_mkaz 🚗
Kereta sewa yang dijamin bersih, wangi, selesa, murah dan telah diselenggara dengan baik serta mengikut jadual.

Hubungi kami sekarang di 📞 018-236 4401, sementara stok kereta sewa kami masih ada 😊

#keretasewacyberjaya #keretasewaputrajaya #keretasewabangi #keretasewakajang #keretasewakualalumpur #keretasewaserdang #keretasewaklia #keretasewaklia2 #supportmkaz #keretasewa