Wednesday 15 January 2020

Klia2 Car Rental - Promosi Tahun Baru Cina 2020

Klia2 Car Rental
Klia1 Car Rental

Klia2 Car Rental

Promosi Tahun Baru Cina 2020 telah DIBUKA!!
Tempahan kereta sewa di Klia1 Car Rental kini telah dibuka dengan PAKEJ 3HARI. Dengan pelbagai pilihan perkhidmatan kereta sewa dari Klia1 , Klia2 dan kawasan yang berhampiran, perjalanan dari Klia tidak lagi menjadi masalah dengan Mkaz Car Rental atau Kereta Sewa Klia. Setiap perkhidmatan Klia2 Car Rental disediakan pada harga sewaan yang berpatutan dengan lokasi - lokasi pelepasan dan ketibaan yang fleksibel di sekitar airport Kuala Lumpur. Klia2 Car Rental ini boleh bergerak secara mudah di Malaysia dengan menggunakan perkhidmatan Mkaz Car Rental yang boleh dipercayai. Sila klik 👉 Kereta Sewa Klia2 untuk selanjutnya.
Nikmati perjalanan ke mana – mana sahaja dalam Malaysia dengan menempah kereta sewa di kawasan Klia1, Klia2 dan yang berhampiran. Pilih dari pelbagai jenis kereta sewa yang disediakan khas buat pelanggang-pelanggan kami dan termasuklah perkhidmatan sewaan Van Hiace.

Lokasi Perkhidmatan

Selain kawasan airport, pelbagai perkhidmatan kereta sewa di lain – lain bandar dan  kawasan  disediakan untuk perjalanan di sekitar Malaysia tanpa sebarang kerumitan. Perkhidmatan kereta sewa popular dalam Malaysia yang lain disenaraikan di bawah.

JANGAN TUNGGU LAGI!!!!

"𝗗𝗮𝗵 𝟭𝟴 𝗸𝗮𝗹𝗶 𝘀𝗮𝘆𝗮 𝗰𝘂𝗯𝗮 𝘁𝘂𝗻𝗴𝗴𝘂 𝗱𝗮𝗻 𝘀𝗮𝗯𝗮𝗿, 𝗸𝗮𝗹𝗶 𝗸𝗲-𝟭𝟵 𝗻𝗶, 𝘀𝗮𝘆𝗮 𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗱𝗮 𝗸𝗲𝗸𝘂𝗮𝘁𝗮𝗻 𝗻𝗮𝗸 𝘁𝗼𝗹𝗮𝗸 𝗽𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝘁𝗮𝗮𝗻 𝗮𝗻𝗮𝗸-𝗮𝗻𝗮𝗸 𝗻𝗮𝗸 𝗯𝗲𝗿𝗰𝘂𝘁𝗶."

Cuba tengok list dekat bawah ni, ada tak kereta pilihan anda? Kalau ada, jangan tolak kali ke-19.

🚗 Perodua Myvi
🚗 Perodua Exora

🚗 Perodua Bezza🚗 Perodua Alza🚗 Proton Saga🚗 Toyota Vios🚗 Toyota Vellfire🚗 Toyota Alphard🚗 Hyundai Starex🚗 Van Hiace🚗 Banyak lagi..

📸 : Terima kasih customer yang support servis dan perkhidmatan Klia2 Car Rental. Kami masih lagi tinggal beberapa buah kereta untuk disewa sempena Promosi Tahun Baru Cina 2020.
Klik link di bawah untuk maklumat lanjut tentang 𝙠𝙚𝙧𝙚𝙩𝙖 𝙨𝙚𝙬𝙖, 𝙟𝙚𝙣𝙞𝙨 𝙠𝙚𝙧𝙚𝙩𝙖, 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙝𝙖𝙧𝙜𝙖 𝙙𝙖𝙣 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣𝙮𝙖 👇 :
+60182364401 HOTLINE | ADMIN


PERHATIAN!!

Kini kami sudah pun memulakan perkhidmatan "BOOKING ONLINE" sepenuhnya! Kami menawarkan harga dengan lebih rendah dan TANPA DEPOSIT dikenakan. Jom klik link di bawah ini untuk membuat tempahan online kereta sewa anda sekarang! 👇👇👇



18 comments:

  1. Saya dah booking awal2 lagi sebab perkhidmatan kereta sewa Mkaz memang terbaik,perjalanan kami sebelum2 ni selamat pergi dan pulang..Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. Puas hati dengan perkhidmatan yg diberi..Mkaz The Best!

    ReplyDelete
  3. Harga murah. Saya sewe seminggu dapat lagi murah.. Tq

    ReplyDelete
  4. Mtaz service layanan yg baik n staff yg sangat friendly

    ReplyDelete
  5. Memang sgt best kalau sewa kereta MKAZ memang sgt puas hati...

    ReplyDelete
  6. Weekend je selalu penuh. Kalau korang nak sewa, better book awal tau! Jangan risau, sbb MKAZ mmg trusted Car Rental ! Servis pun tiptop. Bukan beshe beshe

    ReplyDelete
  7. MKAZ murah & service terbaik. Booking cepat sebelum full.

    ReplyDelete
  8. staff ramah
    harga murah
    kereta megah

    ReplyDelete
  9. Saya berpuas hati dengan pilihan dan harga

    ReplyDelete
  10. Harga berpatutan & kereta bersih

    ReplyDelete